網頁

2014年1月9日 星期四

箍牙日記,牙套日記

2014 1

時間過得好快,話咁快就已經係2014年了。
我已經上左箍了,成為了箍牙妹了。
記得總共CONSULT 3 個牙醫,其中有2個(普通科)都話我唔需要箍牙,因為我的牙齒有80%正齊,但係我唯一的問題係骨性的哨牙,只有專科先幫到我,所以最後決定左搵依位經驗豐富的牙醫幫我箍牙了

上箍日子為12日的下午,過程是係用左大慨30分鐘,
牙醫的技巧好好,成個過程唔痛,上完後牙齒都仲適應緊,唔會立即覺得痛,過左ARD 兩個
鍾到,就開始痺啦~不過唔係牙痛,係牙軟呀!
Anyway,
如是者就過左一個星期,已經可以咬到野啦~
以下有D 事項係比D 有意去箍牙的人去留意的:

  • CONSULT 多幾個牙醫,聽多幾個意見,人夾人的~無話邊個係最好之類的
  • 要早一點預約,因為牙醫的時間都幾FULL 的呀!
  • 預計大約3次的見面及脫牙才會正式上(不過要DEPEND 每個人的情況呀!)
  • 留意上鋼箍後要盡量食小的梗的食物,以比較軟身為主 
  • 每一個月都要到牙醫到較緊鋼線
  • 每一餐後要用牙線,牙及漱口
  • 一定要好好留意牙齒的清潔,以免有壞牙哦!
  • 盡量不要食有色素的食物: ,奶茶,COFFEE 等等



沒有留言:

張貼留言