網頁

2014年1月24日 星期五

Its all < about time>

ABOUT TIME 






今日又係我SHARE 我最近睇過的MOVIE ,呢套戲已經入左我的MY TOP 5 LIST!
如果你覺得套戲主要係講愛情,你岩左一半,佢係有一個更遠更好的Message 要帶出的,
講述男主角有一日得知佢爸爸可以travel in time,佢都有同樣的能力,係佢開心又興奮去不停穿梭之制,出現BUTTERFLY EFFECT ,會有不同的笑料出現,到佢認識到女主角,個一種浪漫係我無辦法搵一個字去形容,睇完成套戲到依家都有幾個月,都影響到我係每日訓前再重新諗一次呢套戲背後的Message。我EVEN 係KKBOX DL ALL SOUNDTRACK :P
TRAILER AS BELOW:

















沒有留言:

張貼留言