網頁

2014年2月7日 星期五

Happy Lunar New Year . (HAUL)

Hi~ Sweeties.
新年前後總係特別忙碌~都沒有時間黎UPDATE 下個BLOG.
大家新年係點過家~? 我就跟男友回家鄉探親~食野食野同食野=_="
都收左好多利是,好多親友的新年祝福 :D 新年係一個大家相見的好時刻!
內地的發展十分強勁,交通美食也很方便!
Left 1 ) Body Lotion , 早一排天氣好DRY,要用一D 好杰身的Lotion 再加2-3 Drop jojoba oil  (掂!) (sasa)
Left 2)Nail Polish 係Etude House 的, 下一次會有完成圖給大家 (Etude House)
Middle ) B12 係一支平價已經成份等都超值的一支cream! (有我最愛的rose!) (mannings)
Right 2 ) 香氣包包,可放入衣櫃,而且個味都last得ok 耐! 而且好平~~ ( 12蚊店)
Right 1 ) Eminence 垂盆草 cream 我用過佢的mask 真係會有鎮靜,calm down 保濕的功效!而且佢的味道好舒服,清新! 所以佢一出左cream 我就已經買黎用~ (ming ming mart)
What s in my makeup bag?!
1.) maybelline baby skin primer , 我自己仲有一支balico co. 的, 下一次再黎過VS~ (Mannings)
2.)Canmake 的 Concealer 孖寶,超好用,可以把我又紅又黑的黑眼圈COVER UP!
3.)Canmake Brow Gel 深啡色,很自然! 依家我比較偏向自然的感覺,所以條眉色重要!
4.)Rimmel 的ROSE blush 係我托英國的朋友幫我買的,自然粉紅,everyday look 就岩啦!
5.)Boby shop 的bb cream 我用一隻比我自己的skin tone dark一度的,去做我的修容! 都係個句好自然!
6.)
maybelline  mascaras  呢支勁啦!用左係有量多,長左,眼大左的功效!不過如果你係油眼的朋友,呢支係會mash!
7.)Relvon Concealer 我用呢支當highlight ,唔會太dry
8.)Kanbo eyebrow pencil 唔太易上,即係會LAST 得耐:D 佢入而的WAX 成份唔太高! NICE! 可以LAST一日家
A very nice candles :D ROSE! 
Left 1 ) Coffee (M&S) 日日都要一杯先會醒神.
Top ) a plate for my rings and stuff
Bottom) just more candles :D <3 

沒有留言:

張貼留言